Univer biela krabička na hrnček, Biela

Kód: 001 222
Zľava
1.38
1.29 €
(1.55 € s 20% DPH)
SKLADOM - Objednajte teraz
Sklad Budapešť: 48949 ks
Doručenie: 13.12 - u vás doma
(Osobný odber v Žiline možný 12.12 od 11:00 h.)
Jednoduchá biela krabička na hrnček s objemom 300/400 ml. Krabička je vyrobená z papiera a má rozmery 120×135×85 mm.

Informácie o potlači

Katka Zamišková
KATKA
ZAMIŠKOVÁ
Senior manager
  
Po-Pia: 8:00-16:00 h.

   0948 880 898
  katka@lajka.sk

Cenu s potlačou vám vypočítame podľa motívu a počtu kusov. Kontaktujte nás.

Po dohode vám pošleme vzorky materiálov, samotných predmetov alebo ukážky tlače.


Viac ako 10 rokov na trhu
Reklamné predmety aj potlačíme
Extra zľavy pre firmy + Bonus
Darček Vám osobne ako poďakovanie
Informácie
Rozmery120×135×85 mm
Veľkosť Zásoby Ks Cena za ks
-
Skladom
Sklad Budapešť: 48949 ks
Doručenie: 13.12 - u vás doma
(Osobný odber v Žiline možný 12.12 od 11:00 h.)
1.381.29
Kontaktujte nás
Vyplňte nasledujúce údaje
Formulár obsahuje chyby

Prepíšte slovo 'lajka'
(antispam ochrana)

Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru

Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím a prajem si pokračovať“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete kedykoľvek vypnúť v nastavení súkromia. Viac informácií.
Spravovať povolenia
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru

Môžete si nastaviť, pre ktoré účely nám dávate súhlas s použitím cookies na našej stránke.

Reklamné súbory cookie môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie vašej opätovnej návštevy niektorej z webových stránok, ktoré sú súčasťou našej siete. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počtu zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.

Zrušiť