Bavlnená nákupná taška Shorty, prírodná

2.30 €
(2.76 € s 20% DPH)
SKLADOM - Objednajte teraz
Budapešť: 67481 ks doručíme do 23.3
(Osobný odber v Žiline možný 22.3 od 11:00 h.)
Biela plátená bavlnená taška na nákupy, ktorá má krátke uši (350 mm), 95 g/m2. Je vyrobená zo 100 % bavlny a má 370×410 mm.

Informácie o potlači

Evka Martonikova
EVKA
MARTONÍKOVÁ
Senior manager
  
Po-Pia: 8:00-16:00 h.

   0917 620 555
  evka@lajka.sk

Cenu s potlačou vám vypočítame podľa motívu a počtu kusov. Kontaktujte nás.

Po dohode vám pošleme vzorky materiálov, samotných predmetov alebo ukážky tlače.


Viac ako 10 rokov na trhu
Reklamné predmety aj potlačíme
Extra zľavy pre firmy + Bonus
Darček Vám osobne ako poďakovanie
Informácie
Rozmery370×410 mm
Veľkosť Zásoby Ks Cena za ks
-
Skladom
Budapešť: 67481 ks doručíme do 23.3
(Osobný odber v Žiline možný 22.3 od 11:00 h.)
2.30
Kontaktujte nás
Vyplňte nasledujúce údaje
Formulár obsahuje chyby

Prepíšte slovo 'lajka'
(antispam ochrana)

Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru

Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím a prajem si pokračovať“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete kedykoľvek vypnúť v nastavení súkromia. Viac informácií.
Spravovať povolenia
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru

Môžete si nastaviť, pre ktoré účely nám dávate súhlas s použitím cookies na našej stránke.

Reklamné súbory cookie môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie vašej opätovnej návštevy niektorej z webových stránok, ktoré sú súčasťou našej siete. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počtu zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.

Zrušiť