× Kategórie

Absorpčný ručník Bayalax, biela

19.22 €
(23.06 € s 20% DPH)
SKLADOM - Objednajte teraz
122 ks vám odošleme 14.8.
8265 ks vám odošleme 24.8.
Zobrazená je biela farba. Pozrieť všetky biele uteráky, osušky.
Jednofarebný veľký ručník, ktorý je vyrobený z mikrovlákna, 310 g/m2. Rozmery produktu sú 1700×900 mm.

Nikola Králiková
OBCHODNÉ
ODDELENIE
-
  
Po-Pia: 8:00-16:00 h.

   02/222 003 56
  obchod@lajka.sk

Cenu s potlačou vám vypočítame podľa motívu a počtu kusov. Kontaktujte nás.

Po dohode vám pošleme vzorky materiálov, samotných predmetov alebo ukážky tlače.


Viac ako 10 rokov na trhu
Reklamné predmety aj potlačíme
Extra zľavy pre firmy + Bonus
Darček Vám osobne ako poďakovanie
Velký ručník z mikrovlákna, 310g/m².
Veľkosť Zásoby Ks Cena za ks
-
Skladom
122 ks vám odošleme 14.8.
8265 ks vám odošleme 24.8.
19.22
Kontaktujte nás
Vyplňte nasledujúce údaje
Formulár obsahuje chyby

Prepíšte slovo 'lajka'
(antispam ochrana)

Predávame v ďalších 8 farbách
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru

Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím a prajem si pokračovať“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete kedykoľvek vypnúť v nastavení súkromia. Viac informácií.
Spravovať povolenia
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru

Môžete si nastaviť, pre ktoré účely nám dávate súhlas s použitím cookies na našej stránke.

Reklamné súbory cookie môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie vašej opätovnej návštevy niektorej z webových stránok, ktoré sú súčasťou našej siete. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počtu zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.

Zrušiť